wtorek, 16 grudnia 2014

#5 Nowinki

Na tym brudnym świecie najpiękniejsza jest... muzyka.
I inne rozrywki :)




1.  Years & Years
 Zapewne też tak macie, że kiedy znudzą się Wam już jakieś utwory (czyli potrzebujecie od nich przerwy), nagle natrafiacie na jakieś świeże cudeńko. To jest właśnie to. Maniaczę. Od miesiąca. Czekam na ich nowe kawałki. Porzuciłam nawet mój kalendarzowy grafik, by obejrzeć film z Olly'm, którego zapewne kojarzycie ze "Skinsów" ->


2. God Help The Girl
Nie umiem nawet opisać tego filmu. Zachęcę Was do obejrzenia go piosenką z filmu :


3. Penny Dreadful 
Mega creepy. Dla fanów istot nie z tego świata. Wyśmienita kreacja Evy Green - chociażby dla niej warto obejrzeć (jak na razie) pierwszy sezon. 



4. Gwiazd naszych wina
Zapewne wszyscy znają i uwielbiają (bądź hejtują). Ja bez bicia przyznaję się, że uległam magii tego filmu i uwolnić się nie mogę. Mnie urzekły dialogi i optymizm Augustusa. Dobry wyciskacz łez; inny niż pozostałe.


5. Lorde / Mockingjay
Kolejna znana pozycja. Ale naprawdę zachęcam do posłuchania Lorde oraz soundtracku z "Kosogłosa". Są to tak nietuzinkowe dźwięki, wręcz hipnotyzujące. I tak jak Lorde wróżę ogromną karierę, tak i o Jen i jej wokalu powinno być równie głośno ("Hanging Tree" jest przepiękne).


6. Sin City 2
Kolejna pozycja z Evą Green. A na plakacie Lady G - bo ją uwielbiam.



7. Horns
Kolejna rola Daniela, która przyprawia o zawrót głowy (mam na myśli sławienną rolę w teatrze oraz "Kobietę w czerni"). Naczytałam się recenzji i z jednym nie mogę się zgodzić - że TO jest słabe. Alexandre Aja pokazał inną stylistykę i od razu hejty, że to najgorszy jego film. Moim zdaniem chciał właśnie wykazać się czymś innym niż zazwyczaj (same dobre horrory). W tym filmie jest humor, trochę akcji, niedorzeczności i - jak dla mnie - refleksji. Jeśli dobrze się wczytać w dialogi - dostrzeże się główne przesłanie filmu. Spróbujcie, a nie pożałujecie :)





- - -


Na koniec mój narkotyk : Years & Years







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz