sobota, 3 stycznia 2015

Paramore

Jeden z tych zespołów, do których mogę wiecznie wracać...

 METRYCZKA
*kto to?*amerykański zespół rockowy; dodam od siebie, że niektóre utwory brzmią jak pop-rock

*co grają?* nie do końca rock, rock alternatywny, pop punk, emo pop

*co oznacza nazwa?* język francuski podpowiada - kochanek/amant, a sama Hay wyjaśnia : 
- Pokojówka mamy naszego znajomego miała na imię Paramore a nam strasznie podobało się brzmienie tego imienia. Później dowiedzieliśmy się, że to imię oznacza "sekretny kochanek" i "dla miłości" co wydaje nam się świetnie nas reprezentować i wiele o nas mówić. 
ALBUMY
 1. All We Know Is Falling (2005) 
2. Riot! (2007) 
3. Brand New Eyes (2009) 
4. Paramore (2013)
Nawet kiedy zmieniło się ich brzmienie - nie zaprzestałam ich słuchać, choć wiem, że dość srogo ich oceniano, a samą Hayley skrytykowano za współpracę z Zedd'em (ponoć dziewczynie poprzewracało się w głowie i zaczęła się rządzić). Nawet jeśli...Liczy się muzyka, którą tworzą.
Skąd oni w moim życiu?
Zaczęło się od "Decode", które usłyszałam pod koniec seansu w kinie, kiedy to wybrałam się na "Zmierzch". Potem przesłuchałam ich całą dotychczasową dyskografię i pościągałam utwory na telefon, bo doznałam swego rodzaju manii. Zakochałam się w tekstach i brzmieniach, które jako całość są czymś idealnym. 
Choć kolejne albumy (brand new eyes i paramore) usytuowane są w troszkę innej estetyce, według mnie, reprezentują dojrzałość zespołu. Paramore rozwija się z każdym krążkiem i oby tak dalej.
"Decode" większość zna, więc mój drugi No 1 z pierwszej płyty

Moje marzenie...

My favourite from brand new eyes

Part II - niewyobrażalne ciary

***

Na koniec jeden z najlepszych utworów Paramore :



P.S. Najchętniej zasypałabym ten wpis wszystkimi utworami z płyt :)

2 komentarze:

  1. Post wypełniony WSZYSTKIMI utworami jednego zespołu. Byłoby dość ciekawe haha :DDD

    OdpowiedzUsuń