środa, 1 stycznia 2014

52 książki

Na pewno ktoś z Was słyszał o takiej inicjatywie. 52 książki w ciągu roku. Impossible? Na oficjalnej stronie akcji można skusić się na dwie inne opcje : 26 książek w roku bądź czytanie przez godzinkę dziennie.
Wychodzi na to, że co najmniej na jeden tydzień przypada nam jedna książka. Ale jaka? Co czytać? 
Co zechcesz. Co lubisz. To ma być przyjemność :)
 
Zainteresowani? Ja owszem. Jutro przydreptam do wypożyczalni i sięgnę po pierwszą lepszą - lubię to miłe zaskoczenie podczas czytania, kiedy nie mam zielonego pojęcia na temat fabuły czy bohaterów.
Więcej info -> klik

3 komentarze:

  1. Zainteresowani? --> Nawet bardzo :) dziekuje za link. Postaramy sie o te 52! Zaobserwowalam - masz super lekkie piorko, bardzooo milo sie czyta :)
    ~Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu, jak miło!
      Bardzo się cieszę, że będziesz mnie obserwować :*
      Pozostało mi tylko życzyć wytrwałości w powyższym postanowieniu oraz miłego czytania mojego bloga :)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje i zobaczymy :) Dziekuje ze rowniez zaobserwowalas <3 Mam nadzieje ze cb tez czyms zainspiruje :)
      ~Jula xx

      Usuń