niedziela, 5 stycznia 2014

Film(love)

Witam :)
Program "52 książki" idzie peełną parą u mnie. Kiedy nazbieram trochę książkowych pozycji w końcu ukaże się tu owy książkowy wpis.
Jak na razie moje filmowe fascynacje, czyli soundtrack, który mnie zachwycił oraz Top 10 filmy.
Wybaczcie, jeśli ukaże się ich więcej, ale chyba każdy zrozumie, że nie da się inaczej (bynajmniej w moim przypadku :p).


W sylwestrową noc ponownie odwiedziłam Vegas oraz Bangkok wraz z Watahą.
Seria "Kac Vegas" to jedne z tych nielicznych filmów, które jestem w stanie obejrzeć po raz enty.
Wszystko dzięki humorowi oraz.... Muzyce.

W każdej części brzmienia są męskie, oddające charakter scen.
Jest dużo rock & rollu oraz imprezowych nut i pewnie to jest to, co mnie zachwyciło.
Soundtrack przypadł mi do gustu, a jakby nie było każdy widz wie, że odgrywa on ważną rolę.
Chociażby taką, że chce się do owego filmu wracać :)


***

A teraz moje Top 10 z filmami :

1. Mr Morgan's Last Love (tu więcej)

 2. Black Swan

3. Jane Eyre

 4. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 
 5. Delikatność -> tu

6. Now Is Good

7. Nine (moja recenzja na Argumentach)

8. Django

9. Żelazna Dama

 10. Restless

11. Między słowami

12. Nie lubię poniedziałków

13. Pestka

14. Tańcząc w ciemnościach


Zakończę komentarzem do listy - każda pozycja owego dzieła jest przypadkowa, gdyż wszystkie filmy są dla mnie numerem jeden :)

2 komentarze:

  1. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona - uwielbiam te scene kiedy Brad Pitt jedzie motorem, trwa może 10 sekund, ale Brad wygląda wtedy jak milion dolarów :D

    OdpowiedzUsuń