poniedziałek, 21 lipca 2014

Magia fotografii

Witam!
Patrząc na datę ostatniego wpisu - można uznać, że zrobiłam sobie małą przerwę w *fenkowaniu*.
Jednym z powodów jest też brak umiejętności w związku z grafiką komputerową - bo jestem zdania, że porządny blog = porządny szablon, którego JAK NA RAZIE nie posiadam. - . o
Wszystko w swoim czasie...


A dziś chciałam poświęcić wpis...#młodym #zdolnym #fotografom

1. Murad Osmann
Wpadłam na niego przypadkiem, w internetach. Zasłynął w świecie fotografii ze względu na cykl zdjęć p.t. "Follow Me", które umieszcza na swym instagramie. O co chodzi? Zamysł jest taki, iż narzeczona fotografa, Natalia Zakharova, "ciągnie" swego ukochanego, na tle znanego bądź mniej kojarzonego krajobrazu. Legenda głosi, że pomysł powstał podczas kłótni pary. Można? :)


2. Laura Zalenga
24-letnia Niemka, która *zwaliła mnie z nóg*. Jej prace to czysta MAGIA. Widać, że tworzy z pasją i poświęca się jej maksymalnie. Nic dodać, nic ująć - tylko przeglądać jej portfolio.


Nie mogło zabraknąć tutaj mojej Kasi Sałek. Nie znam się zbytnio na fotografii, ale jak dla mnie Kasia jest na naprawdę wysokim poziomie i dorównuje profesjonalistom.


4. Vincent Bourilhon
Powiem tak - jego w ogóle nie trzeba opisywać. Prace tego fotografa mówią same za siebie.


5. Iness Rychlik
Obserwuję ją, odkąd założyłam photobloga (bo jej przygoda zaczęła się od postów na pb). Ogromny podziw dla tak młodej dziewczyny, która wyfrunęła z rodzinnego miasta w świat, by realizować się w wymarzonym zawodzie. A jej prace to majstersztyk.

6. Weronika Mamot
Jej twarz na pewno znacie, bo była (nie jestem pewna czy nadal jest) twarzą Funk'n'Soul. Zaczynała od modelingu, ale sama równie dobrze sprawdza się po drugiej stronie obiektywu. Na tle wcześniej wymienionych fotografów - nie grzeszy artyzmem - lecz nie jest to od niej wymagane; jako jedyna potrafi w przecudny sposób ukazać piękno kobiety. Chapeau bas.

7. Klaudia Rataj
Podobnie jak Simplyclever - młoda i zdolna bestia. Zaczarowuje widza niesamowitą kolorystyką oraz niekonwencjonalnością. Na jej profilu na facebooku można również znaleźć perełki typu zdjęcia ślubne oraz rodzinne. Jest zjawiskowo.


Moją uwagę przykuły także profile : Kateriny, Caitlin oraz Kyle'a

***
Dzisiejsza konkluzja brzmi : Fotografia nie jest związana z patrzeniem, lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia, cokolwiek odczuwali.
/Don McCullin/


4 komentarze:

  1. Wspaniała konkluzja!!
    Pisz, pisz (y) (y)

    Zapraszam na http://bowszystkocokocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog <3 obserwuje ;3

    jeśli masz chwilke zapraszam do mnie;)
    http://jestemsusienn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń