sobota, 8 listopada 2014

#3 fashion-gration

Halo halo.
Pewnie zauważyliście niemałe zmiany :)
Zainspirował mnie Tomek, który nazwał mojego bloga - koktajlem artystycznym. Stąd cock-art.
Bardziej chwytliwa nazwa i adekwatna do umieszczanych treści.
A dzisiejsza treść to...


"Blogi, które skradły moje serce"
(bo moda to także sztuka)


1. MaFFashion (klik)
Zapewne znacie. Zazdroszczę jej chyba wszystkiego. Niezwykle naturalnie pozuje, a Gok Wan myślał, że jest profesjonalną modelką. Słowiańska krew.

2. Claudia Adaszewska (klik)
Skromna studentka, przyszła projektantka mody. Jak widać na załączonym obrazku Claudia tworzy swój własny styl. A to doprowadziło ją do sukcesu - znalazła się na liście Najlepiej Ubranych 2014 Vanity Fair. Jest się czym chwalić.

3. agawspak (klik)
Zabije(sz) mnie lub nie, ale skłamałabym, gdybym ją(Ciebie) pominęła. Misz-masz = nailart, porady dotyczące kosmetyków, moda, muzyka, trochę wpisów pamiętnikarskich, trochę cudnych portretów Agi. Aż bardziej niż trochę - chce się wracać, czytać i oglądać.

4. Vita Chen (klik)
Jest mega hardcorowa. Na pewno nie przeszlibyśmy koło niej obojętnie. Zakochałam się również w jej ombre. Też chcę. Niech mi tylko urosną włosy - też sobie zrobię.




***


Skoro mowa o modzie - to odsyłam do mistrza tej dziedziny.

I do tego moja ulubienica.








Do miłego!!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz